НБУ хоче витратити чверть мільйона на "аналіз якості резонансу" у ЗМІ
Нацбанк 21 березня 2013 року відмінив тендер на послуги моніторингу ЗМІ через відхилення пропозицій всіх учасників.
Про це повідомляє сайт "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Три фірми пропонували послуги за 229-264 тис гривень. Однак всі заявки не вдовольнили вимогу Нацбанку - надати доступ до бази, яка дозволяє використовувати весь контент за ключовими словами замовника, що знайдено у всіх типах ЗМІ, налаштовувати систему індивідуальних фільтрів і отримувати контент аналіз (графічне та табличне відображення якісних і статистичних параметрів резонансу) в режимі реального часу.
Нацбанк планував витратити чверть мільйона гривень на щоденний моніторинг телеефіру та всіх інших типів ЗМІ, в тому числі регіональних. Окремо мав подаватись моніторинг присутності в медіа-полі керівництва НБУ.
Ключові слова для відбору публікацій: Національний банк України, ПІБ голови Національного банку, заступників голови, виконавчих директорів, директорів департаментів, керівника групи радників голови (список підлягає постійній актуалізації), ЕБРР, МВФ, АУБ, УКБС.
Моніторинг мав відображати кількість і динаміку згадувань у розрізі жанрів публікацій, типів ЗМІ, регіонів, тональності і суб’єктності, а також мати "аналіз якості резонансу Національного банку України".