Ринок інтернет-реклами в Україні зібрав майже 600 мільйонів
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами в 2012 році становив 594 млн гривень.
Про це повідомили в Інтернет асоціації України, пише "Комерсант-Україна".
За словами її виконавчого директора Володимира Куковського, в 2011 році асоціація оцінювала ринок в 248 млн гривень, але тоді дослідження не враховувало компанії, що не брали участь в опитуванні - близько 50% ринку.
Реальне зростання ринку, за його словами, становило близько 50%. У першому півріччі цьому сприяв чемпіонат Євро-2012, а в другому - вибори. Вплив виборів при цьому був значніше: у другому півріччі ринок зібрав 341 млн гривень проти 253 млн гривень у першому.
До власників рекламних майданчиків із 594 млн гривень дійшло всього 485 млн гривень.
За даними асоціації, через рекламні агентства пройшло 55,4% бюджетів - 329 млн гривень. Це приблизно відповідає даним Всеукраїнської рекламної коаліції, що оцінила агентський ринок банерної інтернет-реклами (у тому числі відеорекламу та спонсорство) в 340 млн гривень.
За оцінками учасників ринку, близько 30% цієї суми становила агентська комісія.
В асоціації розраховують, що 2013 рік стане не менш успішним, але учасники ринку прогнозують більш стримане, 30%-ве зростання.