Колесніков: експерти Рахункової палати недостатньо кваліфіковані
Експерти Рахункової палати не мають достатньої кваліфікації для визначення ефективності роботи аеропорту.
Про це заявив екс-віце прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков, відповідаючи на заяву Рахункової палати про неефективне використання 3,7 млрд гривень держкоштів при реконструкції аеропорту "Бориспіль", пише "Комерсант-Україна".
Як відомо, 5 березня Рахункова палата опублікувала результати аудиту ефективності використання коштів держбюджету на розвиток аеропорту "Бориспіль" в 2009-2012 роках. Відомство прийшло до висновку, що Мінінфраструктури та Нацагентство з Євро-2012 неефективно використало 3,7 млрд гривень держкоштів при реконструкції аеропорту.
"У Рахунковій палаті підтверджують думку багатьох експертів про те, що в будівництві нового терміналу D не було необхідності", - пише видання.
У свою чергу, глава комітету Верховної ради з питань транспорту і зв'язку Колесніков, який курирував підготовку України до проведення Євро-2012, у відповідь заявив, що експерти Рахункової палати просто не мають достатньої кваліфікації для визначення ефективності роботи аеропорту.
"Всі аеропорти Туреччини і ОАЕ були побудовані "на виріст". Незабаром "Бориспіль" передадуть у концесію, це допоможе його розвитку, і пасажиропотік зросте", - упевнений Колесніков.
У прес-службі аеропорту додають, що "горизонт планування" при розвитку аеропортів зазвичай становить 15-20 років, і будівництво "Борисполя" ведеться з урахуванням майбутніх потреб авіакомпаній та пасажирів.
"У 2016 році пасажиропотік через термінал D досягне піку, а до 2020-го пасажиропотік всього аеропорту складе 15 млн осіб", - зазначили в прес-службі.
Крім того, винним у тому, що реконструкція аеропорту була невдало спланована, Колесніков вважає попередній склад Кабміну. Так, будівництво терміналу D почалося ще в 2005 році.
"Коли було створено Мінінфраструктури, 60% роботи по терміналу D вже було виконано - нам необхідно було тільки завершити розпочате", - відзначає Колесніков.
Втім, експерти називають прогноз представників "Борисполя" нереалістичним. Щоб до 2020 року збільшити пасажиропотік удвічі, аеропорт повинен щороку нарощувати його на 13-15%, або на 1 млн людей. Для порівняння, у минулому році пасажиропотік "Борисполя" навіть з урахуванням вболівальників Євро-2012 виріс всього на 5% (0,4 млн чоловік).