Українська правда

Ринкова частка мережевого маркетингу впала до мінімуму за 5 років

29 березня 2013, 11:14

У 2012 році ринкова частка компаній мережевого маркетингу впала до мінімуму за останні п'ять років - до 24%.

Про це пише "Комерсант-Україна".

Як пише видання, мережевий маркетинг в сфері парфумерії та косметики втрачає свою популярність, поступаючись роздрібним мережам. Проте цього року в компаніях обіцяють посилити інтернет-продажі і збільшити комісійні представникам.

Компанії, що спеціалізуються на прямих продажах парфумерно-косметичної продукції, за минулий рік знизили свою загальну ринкову частку з 26% до 24%, повідомили в Українській асоціації прямого продажу.

Видання зазначає, що в УАПП входять десять компаній, включаючи основних гравців ринку парфумерії і косметики - Avon, Mary Kay, Oriflame, Faberlic, Amway та Herbalife.

Як стало відомо, за підсумками 2012 обсяги прямих продажів членів асоціації знизилися на 4,25%, до 4,6 млрд гривень (564,5 млн доларів). Для порівняння весь ринок парфумерно-косметичної продукції зріс на 4% і склав 2,47 млрд доларів.

Компанії мережевого маркетингу почали втрачати частку в 2011 році, пише видання.

"Це пов'язано з тим, що скоротилося число представників компаній - приватних підприємців, які реалізують нашу продукцію. У 2011 році були внесені зміни в податкове законодавство, які ускладнили роботу приватних підприємців", - зазначила глава ради директорів УАПП і генеральний директор Avon в Україні та Грузії Олена Старкова.

У 2011 році число представників компаній-членів УАПП скоротилося на 7,76%, тоді як роком раніше цей показник виріс на 4,92% в порівнянні з попереднім роком. У 2012 році число приватних підприємців скоротилося ще на 6,4%, до 1,26 млн чоловік, у порівнянні з 2011 роком.

Мережевий маркетинг страждає від конкуренції з роздрібними мережами, стверджує Старкова. Однак компанії мережевого маркетингу обіцяють в цьому році розвиватися більш агресивно.

"У цьому році ми збільшимо на 25% наші бюджети на комісійні представникам. Сума складе близько 100 млн гривень", - зазначив генеральний директор Oriflame Ukraine Ніклас Палмквіст. У компаніях також планують збільшити продажі через інтернет.

маркетинг