Українська правда

Автопарк на аутсорсингу - економія бюджету до 30-40%! ®

29 березня 2013, 10:00

Ця стаття в першу чергу цікава тим, у кого в компанії є автопарк від двох машин і більше. А так само для тих, хто готовий застосовувати ефективні інструменти для свого бізнесу.

Що ж краще - обслуговувати свій автопарк самому, або ж віддати його на аутсорсинг спеціалізованій компанії? Для цього необхідний об'єктивний прорахунок і порівняння витрат.

Наприклад, у вартість обслуговування своїми силами ми відносимо витрати на сам автопарк, його ремонт, зарплату персоналу, витрати на паливо, зберігання шин, адміністрування, страхування і контроль. А тепер ще одна неофіційна, але дуже значна стаття витрат – "відкати" на ремонтах і шиномонтажі, зливання бензину "на ліво", завищені страховки, нецільове використання автопарку, роздутий штат й інше, так як фантазія на тему, як витратити гроші компанії у співробітника буває невичерпна.

Що ми отримуємо при аутсорсингу: автопарк за реальними потребами компанії, менеджера-фахівця, відповідального за всі автомобілі, контроль за автопарком в режимі реального часу, складські приміщення для зберігання шин і ремзапчастин, більш доступні ціни на обслуговування і страхування (автокомпанії мають хороший дисконт завдяки обсягам), прозорі й зрозумілі розрахунки.

Так що, перед ухваленням рішення, як краще утримувати свій автопарк, необхідно адекватно зважити всі за і проти.

В Україні компаній, які спеціалізуються на даній послузі небагато. Краще всього звертатися до тих, у кого є власний автопарк і можливість розширити пакет послуг у відповідності до вимог клієнта. Наприклад, прокатна компанія SIXT/Україна має свій автопарк в 2000 автомобілів і пропонує з послугою автопарк на аутсорсинг (фліт-менеджмент) ще й підмінний автомобіль, власний асістанс і цілодобовий колл-центр. Плюс компанії і в тому, що вона має представництва по всій країні, а значить, може надати весь спектр своїх послуг в будь-якій точці України.

У SIXT/Україна вже є вдала і тривала історія співпраці з великими компаніями, позитивний досвід і відгуки реальних клієнтів, які можуть послужити рекомендацією для компаній, які перебувають у процесі прийняття рішення.

На правах реклами