Китайці за новорічні вихідні витратили в магазинах 85 мільярдів доларів
Жителі Китаю за тиждень новорічних канікул витратили на покупки 85,5 млрд доларів - майже на 15% більше, ніж роком раніше.
Про це повідомило міністерство комерції КНР, передають "Ведомости".
Новий рік за місячним календарем настав у ніч на 10 лютого, а тиждень до 16 лютого був оголошений неробочим. Традиційно в ці дні китайські магазини пропонують грандіозні розпродажі, а населення витрачає заощадження в магазинах.
За даними міністерства комерції, в 2013 році за тиждень вихідних жителі КНР витратили на покупки 539 млрд юанів (85,5 млрд доларів), що на 14,7% більше, ніж роком раніше.
У загальному обсязі витрат істотно виріс попит на ювелірну продукцію - китайці купували на 38,1% більше ювелірних прикрас, ніж роком раніше.
На відміну від роздрібних продавців, що добре заробили під час новорічного святкування, ресторани Китаю не дорахувалися клієнтів.
За інформацією міністерства, тільки в провінції Чжецзян, традиційно одному з найбагатших регіонів країни, доходи ресторанної галузі в минулий тиждень скоротилися на 20%.
Така тенденція, перш за все, пояснюється оголошеною кампанією по боротьбі з марнотратством і посиленням контролю за витрачанням держкоштів на банкети і скасуванням звичних раніше корпоративних походів у ресторани державними відомствами та компаніями.