Microsoft запустила рекламну кампанію проти Google
Microsoft запустила в США масштабну рекламну кампанію, яка атакує сервіс електронної пошти Google Gmail.
У рекламі експлуатується скандал, що виник нещодавно в пресі щодо Gmail, в якому Google звинувачувалася у несанкціонованому доступі до листів користувачів, пише CyberSecurity.
Тоді було встановлено, що система контенкстной реклами в безкоштовній версії Gmail транслює оголошення в залежності від змісту листа.
Як повідомляє видання, в рекламі Microsoft йдеться про те, що 70% не знають, що постачальник сервісу електронної пошти використовує вміст листів у власних потребах, а 80% опитаних говорять, що вони вважають неприйнятною подібну практику.
Також говориться, що хоча сервіс Outlook.com також як і Gmail поставляється безкоштовно, Microsoft ніколи не заглядає в листи користувачів для їх рекламного аналізу.
Рекламна кампанія Don't Get Scroogled by Gmail пропонує користувачам розглянути Outlook.com як альтернативу Gmail.
У Google говорять, що реклама Microsoft неточна відразу з кількох причин: по-перше, система контентного аналізу вже не використовується в Gmail, по-друге у Google говорять, що аналіз контенту в листах раніше виконувався автоматичними засобами і в реальності ніхто з працівників компанії ніколи не читав листування.
"Для цього використовувався автоматичний алгоритм, який можна порівняти з роботою антиспаму. На сервісі Microsoft працює антиспам? Так от він теж аналізує листи користувачів", - заявили в Google.
Нагадаємо, поштовик Outlook.com був запущений Microsoft в липні 2012 року.