Довіра споживачів у світі падає
У 4 кварталі 2012 року світовий індекс споживчої довіри впав з 92 до 91 пункту щодо 3 кварталу.
Про це свідчать дані дослідження Nielsen, передає "ЛігаБізнесІнформ".
Згідно із останніми даними, серед 58 країн-учасниць опитування, індекс упав у 33, залишився незмінним у 6, і виріс в 19 країнах у порівнянні з попереднім кварталом 2012 року.
"Споживачі в усьому світі охоплені зростаючим занепокоєнням, пов'язаним з кризою в єврозоні, загрозою фіскального обриву в США, і зростаючою інфляцією в Китаї, - заявив доктор Венкатеш Бала, провідний економіст Cambridge Group (частина Nielsen).
Більше половини глобальних респондентів (59%) відповіли в 4 кварталі, що їх країни переживали період рецесії, невелике зниження в порівнянні з результатом 3 кварталу (62%) і більш помітне в порівнянні з 4 кварталом 2011 року (64%).
Індекс споживчої довіри в Україні залишився незмінним у порівнянні з 3 кварталом 2012 року на рівні 69 пунктів.
У той же час, оцінка ринку праці дещо погіршилася серед респондентів - тільки 12% (-3 в.п.) знаходять його хорошим і відмінним.
Кількість українських респондентів, які оцінюють стан національної економіки як рецесійний, зросла на 8 в.п. до 77% у 4 кварталі 2012 року.