Ринок інтернет-реклами в Україні сягнув 680 мільйонів
У 2012 році загальний обсяг ринку інтернет-реклами в Україні становитиме 680 млн гривень.
Про це свідчить дослідження всеукраїнської рекламної коаліції, передає proIT.
Із загального обсягу доходу інтернет-реклами в 2012 році, 340 млн гривень припадає на банерну рекламу, 160 і 180 млн на контекстну рекламу і Digital послуги відповідно.
Примітно, що відеореклама в інтернеті принесла в 2012 році 22 млн гривень доходу.
Аналітики вважають, що головними драйверами зростання ринку стали контекст (включаючи відео та мобільну складову), реклама в соцмережах, трафік рішень для електронної комерції.
"Формат відео-реклами впевнено набрав обертів в 2012 і має всі шанси в 2013 році зайняти частку близько 10% від банерної реклами. Активація потенціалу Youtube також призведе до суттєвого зростання відео в рекламі Google. Незважаючи на те, що у нас недостатньо інструментів для оцінки відео-складової в контексті, ми вважаємо за необхідне почати виділяти частку відео-формату в банерній рекламі", - вважають у коаліції.
За прогнозами експертів, український інтернет-ринок в 2013 році досягне 917 млн гривень.