Азійські компанії посилюють конкуренцію в розвинених країнах
Компанії, що не враховують вплив експансії азіатських компаній, можуть зіткнутися з ерозією основних ринків під впливом нових видів конкуренції.
Про це йдеться в звіті компанії Ернст енд Янг про проведене дослідження, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.
Керуючий партнер Ернст енд Янг в країнах АТР Лу Панутті зазначив: "Оскільки азіатські компанії прагнуть розробляти все більш складні товари і послуги з більшою часткою доданої вартості, компанії з країн з розвиненою ринковою економікою зіткнуться зі стрімким зростанням конкуренції в тих областях, в яких вони раніше домінували".
"Азіатські компанії накопичили великий досвід виробництва конкурентоспроможних товарів в нижньому ціновому сегменті, при цьому вони все частіше використовують накопичений досвід і знання для виробництва товарів верхнього цінового сегмента", - заявив він.
Міжнародна експансія азіатських компаній має драматичні наслідки для конкуренції в деяких ринкових сегментах, кажуть аналітики. Вдалим прикладом такої експансії може служити телекомунікаційний сектор.
Компанії, що не враховують вплив експансії азіатських компаній, можуть зіткнутися з несподівано важкими наслідками, а також з ерозією своїх основних ринків під впливом нових видів конкуренції, підкреслюють в Ернст енд Янг.
На міжнародному ринку азіатські компанії приділяють все більшу увагу середньому сегменту ринку, добре розвиненому в індустріальних країнах і швидко зростаючому в країнах з ринковою економікою.
Компанії домагаються успіху, пропонуючи клієнтам товари та послуги, які стають чудовими завдяки низьким витратам та інноваційному підходу.
У результаті високої конкуренції відбувається витіснення компаній індустріально розвинених країн із середнього сегмента ринку - їм все частіше доводиться направляти зусилля на освоєння нижнього, а не верхнього цінового сегменту, який їм краще знайомий і в якому вони традиційно пропонували свої товари і послуги.
У рамках дослідження вивчені думки 600 керівників організацій, штаб-квартири яких знаходяться в країнах Східної та Південно-Східної Азії.