ЗМІ Бразилії відмовилися від послуг Google
Близько 90% друкованих видань Бразилії заборонили інтернет-сервісу Google News публікувати їхні матеріали.
Як повідомляє "Дзеркало тижня", ініціатива прийняти таке рішення виходила від бразильської Національної асоціації журналістів.
Її рекомендації дотрималися 154 видання - члена асоціації.
Причина такого рішення полягає в тому, що, за словами газетярів, Google News користується великою популярністю, і читачі задовольняються прочитаним там замість того, щоб заходити на сайти самих видань.
Крім відтоку аудиторії зі своїх веб-сайтів бразильські газетярі скаржаться ще й на те, що Google News відмовляється платити за опубліковані матеріали.
"Залишаючись з Google News, ми не зможемо розширити нашу інтернет-аудиторію. Якраз навпаки", - сказав президент Національної асоціації журналістів Карлос Фернандо Лінденберг Нетто.
"Публікуючи перші кілька рядків наших матеріалів, Google News, по суті, зводить до мінімуму шанси на те, що читачі зайдуть на наші сайти, щоб прочитати історію повністю", - продовжив глава асоціації.
Google, навпаки, стверджує, що завдяки його інтернет-сервісу відвідуваність новинних сайтів в цілому і газетних зокрема значно зросла.
"Google News дає новинним сайтам по всьому світу мільярди кліків", - заявив глава департаменту зі зв'язках з громадськістю Google Марсель Леонарді.
Експеримент з Google News Національна асоціація журналістів почала проводити в грудні 2010 року. Передбачалося, що інтернет-сервіс буде публікувати перші рядки газетних статей, щоб привабити читачів.
Однак незабаром бразильці визнали, що експеримент не працює.
Серед 154 видань, що розірвали відносини з Google News, є і найбільші в країні новинні веб-сайти - "Глобо" і "Штат Сан-Паулу".
Між тим, бразильські ЗМІ запевняють, що, незважаючи на відмову від послуг сервісу Google News, посилання на більшість видань залишаться в самому пошуковику.
Нагадаємо, днями корпорація Google пригрозила прибрати з пошукової видачі сайти французьких ЗМІ, якщо влада країни почне стягувати плату з пошуковиків, а 19 жовтня акції компанії впали на 10%.