Бренд Pepsi в 5 разів дешевше Coca-Cola
У 2012 році бренд Coca-Cola подорожчав на 8% і продовжує залишатися найдорожчим у світі.
За даними агентства Interbrand, торгова марка Coca-Cola коштує 77,8 мільярда доларів, передають "Українські новини".
У той же час, Pepsi оцінили всього в 16,6 мільярда доларів, що в 4,7 рази дешевше, ніж Coca-Cola.
На другому місці в рейтингу опинилася компанія Apple.
Повідомляється, що всього за рік вартість бренду зросла більш, ніж у два рази до 76,6 мільярда доларів.
На третє місце потрапила IBM вартістю 75,5 мільярда.
У п'ятірку входять також Google (69,7 мільярда) і Microsoft (57,9 мільярда).
У десятці також опинилися General Electric, McDonald's, Intel, Samsung і Toyota.
Між тим, вартість бренду Blackberry впала на 39% до 3,9 мільярда доларів, а Nokia - на 16% до 21 мільярда доларів.
З новачків рейтингу виділяється Facebook, який зміг зайняти відразу 69 місце з показником в 5,4 мільярда доларів.
Нагадаємо, в кінці 2011 року сайт Thisamericanlife.org заявив, що їх редакція виявила копію оригінального рецепту Coca-Cola, секрет приготування якої ретельно зберігався в секреті 125 років.