Бренд Apple подорожчав за рік на 44%
Американський бренд Apple залишається найдорожчим у світі, адже за рік він подорожчав на 44% до 100,24 млрд євро.
Такі дані містяться в глобальному ренкінгу вартості брендів eurobrand global 100, передають "Ведомости".
За Apple, яка є найдорожчою публічною компанією в світі з капіталізацією більше 650 млрд доларів, слідують виробник безалкогольних напоїв Coca Cola і софтверний гігант Microsoft з вартістю брендів 59,97 млрд євро і 53,973 млрд євро відповідно.
Найдорожчий бренд в Європі і 14 місце в глобальному ренкінгу належить найбільшому в світі виробникові товарів класу "люкс" LVMH - 34,306 млрд євро.
За ним йдуть британський телекомунікаційний оператор Vodafone (28,578 млрд євро) і пивний гігант AB InBev (28,021 млрд євро).
Бренд китайського мобільного оператора China Mobile коштує 43,983 млрд євро, що ставить його на перше місце в Азії і на 11-е - у глобальному ренкінгу.
Найшвидше за останні 12 місяців дорожчали бренди південнокорейського виробника електроніки Samsung (+39%) і німецького автовиробника Volkswagen Group (+26,7%).