У "міст Кирпи" закопають ще півмільярда
ДТГО "Південно-Західна залізниця" обрав ТОВ "Гідроінжбуд" для будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро у Києві вартістю 466,7 млн гривень.
Підписання договору очікується найближчим часом, передає сайт "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Частину мостового переходу на залізничній ділянці "Київ-Московський" – "Дарниця" будуватимуть за державні кошти.
Роботи мають бути завершені до березня наступного року.
Обґрунтування застосування процедури закупівлі "в одного учасника" і технічне завдання на сайті "ВДЗ" відсутні.
Засновником "Гідроінжбуду" є ТОВ "Будсервіс", що належить Сергію Копистирі і Валентині Бурківській.
Залізнично-автомобільний міст через Дніпро почали будувати в 2004 році, коли міністром транспорту був Григорій Кирпа, через що за мостом закріпилася неофіційна назва "міст Кирпи".
Весною 2010 року була офіційно відкрита залізнична частина, в грудні цього ж року відкрили рух автотранспорту з лівого берегу на правий.
Ще через півроку транспорт рухався вже в обидва роки. В 2011 році завершили правобережну частину мосту, відкрили заїзди з боку моста Патона та на Видубичі.
В 2012 році почали будувати заїзди з лівого берегу, з’їзди на Дніпровську набережну та комплекс автовокзалу "Видубичі".
На кінець 2011 року в будівництво мосту вже вклали 9,16 млрд гривень, а ТОВ "Гідроінжбуд" з 2010 року отримало підряди на будівництво "мосту Кирпи" вже на 1,65 млрд гривень.