Прихильники Обами і Ромні витратили на рекламу півмільярда доларів
Витрати на політичну рекламу в США до середини серпня 2012 перевищили відмітку в півмільярда доларів.
Про це йдеться в щотижневому звіті Smart Media Group Delta, передає "Лєнта.ру" з посиланням на NBC News.
Таким чином, на рекламу до президентських виборів в 2012 році вже витрачено приблизно стільки ж, скільки на всю кампанію 2008 року.
Витрати на рекламу, яку розміщують прихильники кандидата від Республіканської партії Мітта Ромні, оцінюються в 273 мільйони доларів, а реклама прихильників чинного президента Барака Обами - в 239 мільйонів доларів.
На рекламу Обами витрачається в основному його передвиборний штаб - сторонні інвестори сплатили лише 14% від усіх витрат.
У той же час у Ромні аналогічний показник становить 86%.
Політична реклама під час виборів - одна з важливих складових ринку реклами в США, загальний обсяг якого оцінюється трохи менше ніж в 150 мільярдів доларів.
За підрахунками Smart Media Group Delta враховуються тільки витрати на рекламу по радіо і телебаченню.
Таким чином, в реальності цифри за обсягами витрат, якщо включити такі сегменти ринку як друковані ЗМІ та інтернет, виявляться набагато більшими.