Трансляція матчів Євро-2012 виявилася збитковою для телеканалів
Надходження до бюджетів трьох українських телеканалів, які транслювали матчі Євро-2012 ("Перший національний", "Україна" та "Футбол"), за час проведення чемпіонату склали близько 3 млн євро.
Такі попередні підрахунки в ефірі "Першого національного" озвучив гендиректор комунікаційної групи Aegis Media/GMG Олександр Гороховський, повідомляє портал "Дело".
"Рекламні надходження склали більше 2 млн євро, ще 1 млн забезпечило спонсорство", - поінформував він.
Гендиректор "Першого національного" Єгор Бенкендорф зазначив, що за права на трансляцію канал заплатив 13 млн євро, але частина цих прав відразу ж запропонував іншим каналам, заощадивши таким чином 10 млн євро.
За його словами, канал заплатив 20% вартості прав на трансляцію.
"Заробіток на таких трансляціях є збитковим. Рекламні надходження покривають лише 25% витрат", - зазначив Бенкендорф.
У той же час колишній гендиректор телеканалу "України" Вальдемар Дзікі зазначив, що і польське телебачення не отримало величезних прибутків від трансляцій матчів Євро-2012.
За його даними, рекламні надходження місцевих телеканалів склали близько 20 млн євро, а витрати на покупку прав були вище мінімум на 10 млн євро.
"Я думаю, такий стан речей - це питання не тільки єврочемпіонату. Всі великі спортивні події в світі починають бути витратними, і така тенденція є і в США, де великі телекомпанії теж виходять в нуль або залишаються в мінусі. І це стосується не лише футболу", - зазначив Дзікі.
Комунікаційна група Aegis Media/GMG є партнером в Україні та Молдові одного з найбільших холдингів світу в області медіакомунікацій і маркетингових рішень - Aegis Group plc.