Facebook дозволить користувачам контролювати їх появу в рекламі
Facebook введе для своїх користувачів можливість контролювати появу даних про них в "Новинах спонсорів".
Про це повідомляє Media Week.
"Новини спонсорів" - тип рекламного розміщення в соцмережі, який містить інформацію про те, що якомусь користувачеві подобається бренд рекламодавця.
Як правило, користувач бачить проплачені оголошення про те, що подобається людям, що знаходяться в його списку друзів на Facebook.
Раніше поява повідомлень про те, що яким користувачам подобається, ніяк не контролювалося самими користувачами.
Тепер користувачі зможуть вплинути на те, щоб інформація про їх "лайки" та іншу діяльність на сторінках брендів не з'являлася в "Новинах спонсорів".
Про дату введення даної функції представник Facebook не повідомив.
За його словами, лише незначна кількість користувачів заборонить використовувати інформацію про себе в "Новинах спонсорів", так як деякі з них заборонили поширення інформації про себе у вже доступних налаштуваннях конфіденційності.
Facebook введе цю функцію за рішенням суду.
В середині червня 2012 п'ятеро людей виграли позов проти Facebook в каліфорнійському суді про те, що компанія не мала права поширювати їх особисті дані в "Новинах спонсорів" без дозволу самих користувачів.
Раніше повідомлялося, що Facebook за рішенням суду переведе 10 мільйонів доларів на благодійність.
Тип рекламного розміщення "Новини спонсорів" з'явився в Facebook з початку 2011 року.
Він коштує в два-три рази дорожче дисплейної реклами в соцмережі.