Євро-2012 прорекламують на "Євроспорті" за 5 мільйонів
ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 21 травня уклало угоду з ТОВ "Медіапрофіт" на розміщення популяризаційних відеороликів щодо Євро-2012 в ефірі телеканалу Eurosport в травні-червні на суму 5,12 млн гривень.
Про це повідомляє сайт "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Торги проведено за неконкурентною процедурою закупівлі "в одного учасника", оскільки "Медіапрофіт" має ексклюзивний контракт з "Eurosport Television Limited" щодо розміщення на її медіа-ресурсах матеріаів інформативного та рекламного характеру.
Засновниками "Медіапрофіту" є Олександр Шкаровський та Ігор Пуришев, раніше відомі як керівники комерційної служби телеканалу "1+1".
Раніше компанія отримала підряд на розміщення єврофутбольної реклами на закордонних телеканалах на суму 23 млн гривень.
Згідно з держпрограмою підготовки до Євро-2012, на проведення рекламних кампаній в ЗМІ в 2008-2012 роках виділено 111,46 млн гривень.
Ще 44,26 млн гривень виділено на статтю "формування позитивного іміджу".