"Київ" вибрав оператора реклами для нового терміналу
Тендер з вибору єдиного рекламного оператора в новому пасажирському терміналі "А" Міжнародного аеропорту "Київ" (Жуляни) виграла Група компаній "РТМ-Україна".
Угода між оператором зовнішньої реклами та аеропортом підписаний в травні, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
За словами представників "РТМ-Україна", на території привокзальної площі встановлюються 39 рекламних конструкцій (біллборди, призми, сіті-лайти, зупинкові комплекси) - при в'їзді на центральну алею і на самій алеї, в зоні паркування, зоні входу/виходу в термінал "А".
На першому поверсі термінала (Центральний хол, Зал реєстрації, Зал прильоту, Зал отримання багажу) встановлюються 29 рекламних панно і сіті-лайтів.
На другому поверсі - 22 конструкції: в Залі перевірки авіабезпеки, Залі митного і паспортного контролю, залах очікування (в тому числі бізнес-класу), в зоні Duty Free та інших приміщення Терміналу "А".
Крім стандартних окремо розташованих рекламоносіїв, всередині терміналу передбачено створення комплексу indoor-video, в якому використано 24 LED-TV.
За словами представників рекламного оператора, схема розміщення всіх конструкцій формується таким чином, щоб рекламне повідомлення супроводжувало пасажира з моменту під'їзду до аеропорту, його входу в термінал "А" і до виходу на посадку в літак, а також в зворотному порядку - за схемою прильоту.