Facebook перед IPO оцінила свої акції
Facebook встановила для первинного розміщення діапазон цін для своїх акцій від 28 доларів до 35 доларів за цінний папір.
Ця оцінка викладена в документах до IPO, які були опубліковані 3 травня, передають "Ведомости".
Це означає, що капіталізація компанії становитиме 80-95 млрд доларів.
Компанія розраховує продати 337,4 млн своїх акцій і отримати чистими грошима приблизно 5,6 млрд доларів із урахуванням усіх пов'язаних з розміщенням витрат.
Засновник і гендиректор FB Марк Цукерберг отримає не менше 846 млн доларів.
У 2004 році Google оцінила себе перед IPO в 23 млрд доларів, і на даний момент це рекорд для інтернет-компаній на етапі IPO.
Компанія планує використовувати виручені від розміщення кошти для поповнення оборотного капіталу і на інші загальнокорпоративні цілі, проте у неї немає ніяких конкретних цілей використання отриманого чистого виторгу.
"Ми можемо використати частину коштів для сплати передбачуваного податку та переведення зобов'язань, пов'язаних з початковим врегулюванням наших RSU, - повідомляє Facebook. - Крім того, ми можемо використати частину доходів для придбання додаткового бізнесу, технологій або інших активів".
Розміщення пройде на біржі Nasdaq. Роуд-шоу розпочнеться 7 травня, торги акціями Facebook імовірно почнуться 18 травня.
Напередодні IPO фінансові показники Facebook погіршилися, незважаючи на зростання числа користувачів соцмережі.
Виручка компанії на початку цього року скоротилася майже на 7% в порівнянні з IV кварталом 2011 року, становивши 1,06 млрд доларів.
Facebook пояснила падіння виручки сезонним трендом: після новорічних свят рекламодавці витрачають менше коштів.
Крім того, в лютому Facebook радикально переробила рекламні формати, тому рекламодавці могли взяти паузу, а проте залишається незрозумілим, як вони в підсумку до них поставляться.
У майбутньому ефект сезонності може виявитися більш яскраво вираженим, йдеться у звітності Facebook.