Molson Coors купить виробника "Старопрамен"
Пивоварний холдинг Molson Coors Brewing домовився придбати у CVC Capital Partners компанію StarBev - виробника пива Staropramen - за 2,65 млрд євро (3,54 млрд доларів), щоб зміцнити свої позиції в Європі.
Про це пише The Wall Street Journal із посиланням на джерела в Molson Coors.
StarBev - одна з найбільших пивоварних компаній у Центральній і Східній Європі, і тому важковаговики пивної індустрії з кінця 2011 року осаджують CVC із проханням продати їм чеського виробника.
Інвестиційна компанія CVC Capital Partners, яка купила StarBev у Anheuser-Busch InBev в грудні 2009 року, запросила фахівців із Nomura Holdings для оцінки активу.
Проте, жодних повідомлень про проведення офіційного конкурсу не надходило.
Molson Coors Brewing вдалося обійти конкурентів, серед яких були японська компанія Asahi, данська Carlsberg і міжнародна група Anheuser-Busch InBev - колишня власниця StarBev, яка зважилася на зворотний викуп.
Незважаючи на те, що під час боргової кризи в Європі продажі StarBev сповільнили зростання, Molson Coors Brewing вважає цільовий регіон вельми перспективним.
Компанія сподівається, що завдяки придбанню вона зможе збільшити прибуток вже протягом першого року.
StarBev має виробничі потужності в дев'яти країнах регіону, включаючи Боснію, Болгарію, Хорватію і Чехію, де сконцентрований основний обсяг бізнесу.
У Боснії та Герцеговині, а також у Словаччині вона продає пиво під своїм брендом.
В StarBev працюють близько 4,1 тис. осіб, а обсяг продажів в 2011 році склав приблизно 700 млн євро.