Інтернет аудиторія Росії у 2011 році зросла за рахунок регіонів
Сьогодні компанія "Яндекс" випустила дослідження розвитку інтернету в Росії.
З нього випливає, що в 2011 році аудиторія інтернету в країні росла головним чином за рахунок регіонів: більше 93% нових користувачів живуть за межами Москви і Санкт-Петербурга, пишуть "Ведомости".
В селах аудиторія інтернету збільшилася на 33%, в столицях зростання становило всього близько 6%.
Але по проникненню інтернету Москва і Санкт-Петербург, як і раніше рухаються з великим відривом: 68% і 71% відповідно.
Тоді як проникнення інтернету в селах становило 32%, а в містах з чисельністю до 100 тис чоловік і більше 1 млн осіб - від 45% до 53%.
Місячна аудиторія інтернету, за даними Фонду громадська думка (ФГД), становила восени 2011 року 54,5 млн чоловік - це близько 47% дорослого населення країни.
В 2011 році аудиторія інтернету в регіонах зросла майже на 20%.
Найвищі темпи зростання показав Далекосхідний округ, а найнижчі - Північно-Західний.
З кожним роком швидкість інтернету зростає, а вартість доступу знижується.
За останні три роки аудиторія мобільного інтернету зросла майже в два рази, тоді як аудиторія інтернету в цілому збільшилася за той же період на 50%.
Причому по проникненню мобільного інтернету і темпам його розвитку великі російські міста не відстають від Москви і Петербурга.
У січні 2012 року мобільними пристроями для виходу в мережу скористалися понад 22% жителів російських міст з населенням більше 100 тис чоловік.
В якості основних мобільних пристроїв для виходу в інтернет більше половини жителів Росії використовують звичайні стільникові телефони, близько 42% - смартфони і комунікатори, 6% - планшетні комп'ютери.
Ця статистика зовсім інакше виглядає в Москві, де 56% жителів виходять в мережу через смартфони, а планшети в столиці в два рази популярніші, ніж в середньому у великих містах країни.
Через звичайні телефони мобільним доступом в інтернет користується 31% жителів Москви.