Український ринок медійної реклами оцінений у 248 мільйонів
Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України за підсумками 2011 року склав 248 млн гривень без урахування ПДВ.
При цьому майже половина продажів здійснена майданчиками безпосередньо рекламодавцям, минаючи агентський ринок.
Такі результати дослідження, проведеного Інтернет асоціацією України (ІнАУ) спільно з компанією "TNS Україна", повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
Методика дослідження ґрунтується на спільному аналізі даних від великих агентств інтернет-реклами та продавців (одиночних сайтів, холдингів, сейлз-хаусів, мереж).
Учасники дослідження заповнювали анкети, в яких агентства вказували суми отриманих від рекламодавців коштів за кожним із продавців, а продавці вказували частку в своїх оборотах окремих груп агентств.
В анкетуванні брали участь з боку агентств компанії AdPro (Aegis Media), AdWork, Escape Digital Marketing Group, ITCG, Mediacom (Atlantic Group), Qmedia, а з боку продавців - AdMixer, C8.Network, Censor, FISH, Go2Net, Gorod. dp.ua, HTTPool, Internet Marketing, Mapia.ua, Meteoprog, RIA, RBC, Takitak, Ukr.net, "Автоцентр", "Обозреватель".
Анкети були в закритому режимі введені в спеціальну excel-форму представником дослідницької компанії "TNS Україна".
Виконавчий директор Української асоціації інтернет реклами (УАІР) Андрій Заблоцький підкреслив, що нині точно визначити обсяги інтернет-реклами в Україні неможливо, тому будь-якого роду дослідження носять суто оціночний характер.
За оцінками УАІР, обсяг ринку медійної реклами в 2011 році склав близько 220 млн гривень (у 2010 році - 165 млн гривень).
При цьому прогнозний показник на 2012 рік становить 290 млн гривень (+32%).