Українська правда

Пасажири скасованих рейсів "Аеросвіту" мають шанси отримати компенсацію

15 березня 2012, 18:53

У пасажирів рейсів авіакомпанії "Аеросвіт", що були скасованих вчора в Борисполі є великі шанси отримати компенсацію від авіакомпанії.

Таку думку висловив старший партнер ЮФ "Ілляшев та Партнери" Роман Марченко.

"Повітряний кодекс України передбачає, що у разі затримки рейсу до двох годин для рейсів дальністю до 1500 кілометрів і до трьох годин для рейсів дальністю від 1500 до 3500 кілометрів авіаперевізник повинен надати харчування і прохолодні напої, а також два телефонних дзвінка або факс-повідомлення", - пояснив експерт.

За його словами, якщо така затримка більш 5 годин і призвела до запізнення на стикувальний рейс, авіаперевізник повинен запропонувати зміну маршруту або відшкодувати вартість квитка протягом семи днів.

"Якщо пасажир, вважає, що йому завдано шкоди, то необхідно звернутися з відповідною заявою в авіаційну компанію. Якщо в такій компенсації буде відмовлено, потрібно звертатися з позовом до суду", - зазначив юрист.

"Найчастіше авіакомпанія всіма можливими способами доводить, що її вини у запізненні пасажира на інший рейс немає. Але вчорашній випадок в Борисполі, коли скасовані були всі рейси авіакомпанії "Аеросвіт", незвичайний, і у транзитних пасажирів є шанс отримати повну компенсацію через суд", - відзначає Марченко.

Нагадаємо, вчора аеропорт "Бориспіль" призупинив обслуговування близько 20 рейсів найбільшої української авіакомпанії "Аеросвіт" через несвоєчасну оплату послуг аеропорту.

Рейси "Аеросвіту" з терміналу B аеропорту "Бориспіль" почали затримуватися після 12.00 за київським часом.

За даними прес-служби "Борисполя", всього було відкладено виліт близько 20 рейсів.