Влада заважає іноземцям нагодувати українців дешевими продуктами - експерти

Вівторок, 31 січня 2012, 11:47

Міжнародні мережі супермаркетів, які торгують обмеженим асортиментом товарів за низькими цінами не йдуть в Україну через економічну та політичну нестабільність і бюрократію.

Про це розповіла Катажина Тварджик, яка досліджує український ринок роздрібної торгівлі в британській консалтинговій компанії PMR Publications, повідомляє ТСН.

Для прикладу, найпопулярніша німецька мережа супермаркетів-дискаунтерів, компанія Lidl, представлена вже у 26 країнах Європи, наразі навіть говорити не готова про можливість відкриття дешевих магазинів в Україні.

"Ще до розпалу кризи 2008 року мережа Lidl робила спроби налагодити співробітництво з українським оператором – мережею "Караван", щоб розвивати мережу дискаунтерів в Україні. Проте процес зупинився на етапі переговорів", - розповів директор консалтингової компанії в галузі роздрібної торгівлі GT Partners Ігор Гугля.

Ще однією перепоною для іноземних інвесторів є українські компанії, які знають, як працювати з органами місцевої влади, а також більше враховують потреби українських споживачів.

Варто також зазначити, що "жорсткі" дискаунтери передбачають економію на всьому – на розмірах приміщень, рекламі, освітленні, кількості персоналу.

Левову частку асортименту таких магазинів складають продукти власного виробництва, так званий private-label.

Завдяки економії на упаковці, рекламі, власній мережі логістики забезпечується мінімальна ціна базових продуктів.

В Україні ж такий формат може не прижитись, бо населення звикло до комфортних покупок із широким асортиментом продуктів, якісним обслуговуванням та приємним сервісом.