Каськів зекономив на інвестіміджі України майже 23 мільйони
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами заощадило на забезпеченні позитивного інвестиційного іміджу Україні майже 23 млн гривень.
Про це заявив голова відомства Владислав Каськів на прес-конференції у середу, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".
"Що стосується витрат на забезпечення позитивного інвестіміджу України, на виконання таких заходів: проведення Роуд-шоу в 15 світових центрах, друк поліграфії, рекламні публікації у міжнародних виданнях, проведення інвестиційної міжнародної конференції, створення порталу InvestUkraine було витрачено 24,571 млн гривень замість 47,272 млн гривень, виділених держбюджетом. Чиста економія коштів становить 22,701 млн гривень. Фактично ми витратили 52% коштів, виконавши всі 100% заходів", - сказав він.
Каськів наголосив на винятковій прозорості діяльності агентства.
"Вперше були проведені максимально публічні відкриті тендери і вперше в історії ЦОВВ в лютому буде оприлюднений офіційний річний звіт діяльності агентства. Про прозорість нашої діяльності свідчить і те, що вона викликає публічне обговорення й іноді навіть критику в суспільстві, що тільки допомагає робити нашу роботу ефективнішою", - підкреслив він.
Голова Держінвестпроекту підкреслив, що, незважаючи на заяви скептиків, на сьогодні обсяг залучених інвестицій перевищив 7 млрд доларів.
"Це завдання було оголошене нами 6 квітня 2011 року на презентації інвестиційної реформи за участю президента. Досягнутий результат значно вищий, ніж прогнозували міжнародні організації", - заявив Каськів.