"Укрзалізниця" напрацювала схему, як отримати мільярди
Для того щоб оновити лише парк електровозів, "Укрзалізниці" необхідно не менше 10 млрд доларів.
Як повідомляє прес-служба "Укрзалізниці", про це під час VI з'їзду профспілки залізничників і транспортних будівельників повідомив генеральний директор відомства Володимир Козак, передає DT.UA.
"Світовий досвід демонструє: альтернативи реформуванню вітчизняної системи управління залізничним транспортом не існує. Українська залізниця має грати за загальноприйнятими правилами, бути прозорою і зрозумілою для інвесторів структурою", - підкреслив він.
Говорячи про основні проблеми галузі, Козак зазначив, що одне з основних завдань - оновлення парку локомотивів, щоб повною мірою забезпечувати потреби економіки в перевезеннях і покращувати умови роботи локомотивних бригад.
"Сумні приклади - візьмемо Донецьку і Придніпровську залізниці, які в основному забезпечують перевезення вантажів. Цими двома залізницями навантажується 70% загальної кількості вантажів. А наймолодший локомотив, який працює на залізницях, - виробництва 1968 року. У 2012 році нам доведеться списувати мінімум 100 локомотивів, термін експлуатації яких перевищив 50 років", - зазначив він.
Глава УЗ додав, що єдиним виходом для вирішення нагальних проблем галузі є реформування залізничного транспорту України.
"Сьогодні єдиний шлях вирішення проблем - йти шляхом реформування - перетворитися на публічне акціонерне товариство. Ми вивчили досвід європейських країн, досвід РЖД і напрацювали власну схему", - сказав Козак.
Нагадаємо, проекти законів №9337 "Про особливості утворення державного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування" та №9377 "Про внесення змін до закону "Про залізничний транспорт" (щодо розмежування функцій державного і господарського управління галуззю)" знаходяться на розгляді Верховної ради України.