На футбольну рекламу з бюджету викинуть 12 мільйонів
На рекламу чемпіонату Європи з футболу з державного бюджету витратять ще 12,5 млн гривень.
Як повідомляє "Вісник державних закупівель", держпідприємство "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 18 листопада уклало угоду з ТОВ "Медіаларж" на розміщення популяризаційних відеороликів в ефірі телеканалів Eurosport та Eurosport 2.
Розпорядником коштів виступило Національне Агентство з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів.
Торги за неконкурентною процедурою закупівлі в одного учасника проведені через те, що "ТОВ "Медіаларж" має ексклюзивний контракт з компанією "Eurosport Television Limited" щодо розміщення на її медіа-ресурсах матеріалів інформативного та рекламного характеру".
Нагадаємо, раніше "Україна-Всесвіт" витратило на рекламу Євро-2012 6,15 мільйонів гривень.