Дилери оновили посткризовий рекорд продажів автомобілів
Продажі легкових автомобілів в Україні у вересні становили 21,2 тисячі од., що на 43% більше, ніж у вересні 2010 року і дещо більше, ніж у серпні 2011 року.
Повідомляє інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.
"У вересні зусиллями всіх операторів вдалося оновити посткризовий рекорд продажів - тепер він становить 21,2 тисячі авто. Порівняно з минулорічним вереснем зростання продажів становило 43%, що є дуже непоганим показником", - наголошується в повідомленні групи, передає "Інтерфакс-Україна".
Експерти відзначають, що "АвтоВАЗ" у вересні ще більше зміцнив лідерство і зміг зайняти 13% ринку, а різниця з Hyundai, що зайняв другу позицію, становить вже 500 автомобілів.
"Підтягується до лідерів і ЗАЗ, якому у вересні допомогли "ЗАЗ Forza хетчбек", - констатують аналітики.
Четверту позицію зайняв Ford, навіть незважаючи на невеликий дефіцит автомобілів, а брак популярних моделей у вересні трохи "підкосив" Renault, якому дісталося п'яте місце.
Додав у продажах Chevrolet, дилери якого стали отримувати нові партії автомобілів.
"Стабільно було в дилерській мережі Toyota, де як і раніше відчувається дефіцит автомобілів, але нові автовози вже встигли зайти у вересні", - повідомляє AUTO-Consulting.
Експерти групи також констатують, що "чудеса" демонструє дилерська мережа узбецьких Daewoo, чиї продажі ростуть від місяця до місяця. У вересні узбецькі автомобілі зайняли майже 4% ринку.
Серед китайських автомобілів остаточно захопила лідерство Geely, контролюючи 3,7% ринку. У той же час непогано стартували продажі китайських Lifan, яким у вересні вдалося подолати "планку" в 100 автомобілів.
Згідно з повідомленням, в українському premium-сегменті остаточно утвердився новий лідер - BMW, чиї продажі зросли на 53%.
"Баварським дилерам вдалося перевершити не тільки одвічних конкурентів Mercedes-Benz і Audi, але і Lexus, якому сильно допомагають "сірі"дилери", - відзначають експерти групи.
У той же час, підкреслюється в повідомленні, великих успіхів домоглася Audi, випередивши навіть Mercedes-Benz, що для українського ринку - сенсація.
"У салонах з "трипроменевою зіркою" очікують поставок нового Mercedes-Benz ML, який повинен дозволити відновити колишні позиції", - йдеться в повідомленні.
Таким чином, за підсумками січня-вересня продажі легкових автомобілів в Україні перевищили 161 тисячу одиниць, наблизившись до показника продажів за весь 2010 рік.
В 2010 році в Україні було продано близько 162,6 тисячі легкових автомобілів, а в 2011 році прогнози варіювалися від збереження торішнього рівня до зростання на 15-25%.