Цушко нагадав олійним виробникам про "прозорість"
Антимонопольний комітет закликає виробників олії забезпечити цінову стабільність на ринку.
Про це йдеться у повідомленні Комітету.
Зокрема, АМКУ зобов'язав ТОВ "Кернел-Трейд", ДП "Сантрейд" та ЗАТ "Пологівський олійно-екстраційний завод" здійснювати прозору політику із формування цін щодо кожного з видів продукції.
Відтак, підприємства повинні окремо виділити витрати на виготовлення бутильованої соняшникової олії. Це дозволить підприємствам формувати справедливі оптово-відпускні ціни на продукцію, вважають в АМКУ.
Як відомо, на сьогодні ціни на соняшникову олію знижені та залишаються стабільними.
"Разом з цим, підтримка цього позитивного суспільного ефекту вимагає проведення відповідної цінової політики з боку основних постачальників продукції в роздрібну мережу", - підкреслюється в повідомленні.
"Саме прозоре формування економічно обґрунтованої вартості олії і покликане забезпечити стабільну ситуацію на цьому ринку", - наголошують в АМКУ.
Як уже повідомлялося, 21 лютого 2011 року Комітет надав дозвіл 14 учасникам ринку соняшникової олії на узгоджені дії, спрямовані на відновлення рівноваги внутрішнього ринку та зниження вартості продукції для українських споживачів.
Основні виробники та експортери олії зобов'язалися щомісяця наповнювати вітчизняний ринок до 20 тисяч тонн олії та реалізовувати продукцію за середньою оптово-відпускною ціною 12,15 гривні