Forbes може вийти на українське телебачення та в інтернет
Медіахолдинг Forbes, який видав ліцензію на видання однойменного журналу в Україні "Українському Медіа Холдингу", цікавиться також можливістю виходу на українські ринки телебачення та Інтернету.
Повідомив президент Forbes Мігель Форбс, що відповідає за розвиток Forbes TV та ліцензійні проекти медіа-корпорації, інформує "Інтерфакс".
"Безумовно, ми розглядаємо можливість входження не тільки на телевізійний ринок України, нас цікавить он-лайн-сфера та конференції", - сказав він на прес-конференції в Києві за випадку виходу першого номера журналу.
"Я вважаю, що ми могли б запустити в Україну канал, який би висвітлював фінансову і громадську сторони життя", - додав Форбс.
Forbes Media включає в себе однойменний сайт, який відвідують понад 18 мільйонів чоловік щомісячно.
Окрім видання журналів Forbes, Forbes Asia і ForbesLife компанія видала ліцензії на видання в 13 країнах і на Близькому Сході.
У число її сайтів також входять ForbesWoman.com, RealClearPolitics.com, RealClearMarkets.com, RealClearSports.com і RealClearWorld.com