Henkel піднімає ціни через активність спекулянтів
Компанія Henkel - одна з провідних німецьких фірм з виробництва побутової хімії, шампунів, миючих засобів та косметики підніме ціни на свою продукцію на 3%.
Як заявив її голова Каспер Рорстед, на це рішення їх підштовхує зростання цін на сировину і матеріали, необхідні у виробництві, зокрема, срібло і пальмову олію, передає Deutsche Welle.
"Ми очікуємо, що ціни на сировину зростатимуть і надалі. Нам необхідно приймати непросте рішення. Поки ж ми міркуємо над тим, як знайти альтернативну сировину", - сказав Рорстед в інтерв'ю телеканалу Bloomberg.
Henkel почала збільшувати ціни на власну продукцію ще в останньому кварталі 2010 року, але тепер ця тенденція, так би мовити, вкоренилася і отримає продовження.
Як очікується, вже найближчим часом, серед іншого, зростуть ціни на шампуні Schwarzkopf, які виробляє компанія.
Водночас у тому ж інтерв'ю Каспер Рорстед висловив ще одну цікаву тезу.
На його думку збільшення цін на сировину викликане виключно ринковими спекуляціями, а зовсім не об'єктивним збільшенням кон'юнктури та попиту.
Можливо саме високий спекулятивний фактор змушує компанію поводитися обережно на ринку: Каспер Рорстед повідомив, що Henkel не збирається здійснювати жодних масштабних придбань протягом наступних чотирьох років, хоча, як запевняє її голова, компанія має під це до 3 млрд. євро вільних грошей.
Загалом же за рік, що минув, компанія покращила свої фінансові показники.
Найуспішнішими стали продажі косметичних засобів для боротьби зі старінням шкіри обличчя і засоби догляду за волоссям та моделювання зачісок.