Evraz добудував залізницю в обхід Коломойського

Четвер, 9 грудня 2010, 15:19

Російська група Evraz завершила будівництво та ввела в експлуатацію залізничну інфраструктуру, яка буде забезпечувати відвантаження товарної залізної руди в обсязі 225-226 тис. тонн на місяць.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" із посиланням на прес-службу Evraz.

Згідно із повідомленням, відвантаженням продукції ГЗК "Суха Балка" займатиметься спеціальний залізничний підрозділ комбінату.

"Найближчим часом планується досягти показника в 300 тис. тонн", - наголошується в прес-релізі.

Раніше повідомлялося про конфлікт між "Сухий Балкою" і Криворізьким залізорудним комбінатом навколо використання під'їзних залізничних шляхів.

Керівництво КЗРК звинуватило ГЗК у пошкодженні під'їзних залізничних колій та обладнання, що належить КЗРК, а також у самовільному створенні системи залізничного транспортного обслуговування без КЗРК.

У "Сухої Балки", у свою чергу, наполягали на невиконанні КЗРК договірних зобов'язань щодо транспортування сировини зі складів ГЗК.

Група Evraz звернулася до Антимонопольного комітету зі скаргою на дії КЗРК за використання монопольного становища і перешкоджання відвантаження продукції, що належить групі ГЗК "Суха Балка".

Після придбання групою ГЗК "Суха Балка" у групи "Приват", під'їзні шляхи до нього залишилися за колишнім власником, який нині на паритетних засадах з "Метінвестом" володіє КЗРК.

"Суха Балка" здійснила реконструкцію залізничних шляхів, оскільки їх технічний стан не дозволяв відвантажувати товарну руду в повному обсязі.

На деяких ділянках реконструкція передбачає будівництво нового залізничного полотна.

Паралельно на підприємстві створювався новий структурний підрозділ - залізничний цех, який візьме на себе обслуговування і експлуатацію залізничного господарства.

ГЗК "Суха Балка" - один з найбільших виробників товарної руди в Україні. Продукція підприємства користується попитом як на внутрішньому ринку, так і в країнах ближнього і далекого зарубіжжя.