Українська правда

На рекламу в 2011 році витратять 500 мільярдів

8 грудня 2010, 12:17

Глобальні витрати на рекламу в 2011 році виростуть на 4,6% до 463,297 млрд. доларів

Про це йдеться в офіційному прогнозі рекламного агентства ZenithOptimedia, повідомляє  Лента.Ру.

У 2012-му і 2013-му роках вони будуть збільшуватися на 5,2% щорічно, до 486,898 і 511,890 млрд. доларів відповідно.

Основним чинником зростання стануть витрати рекламодавців на просування в інтернеті.

За даними агентства, витрати на інтернет-рекламу зростають утричі швидше рекламного ринку в цілому.

Якщо в 2009 році на цей вид реклами було витрачено 54,209 млрд. доларів, то в поточному році, як очікується, рекламодавці направлять на просування в Мережі 61,884 млрд., а в 2011-му - 70,518 млрд. доларів.

Найбільша частина витрат як і раніше доведеться на телерекламу, як прогнозують в агентстві.

До 2013 року її частка складе 42%, у 2010 році - 41%. Також очікується скорочення частки реклами в газетах і журналах - приблизно на 2%.

ZenithOptimedia трохи скорегував прогноз зі зростання витрат на рекламу в 2010 році.

На думку фахівців компанії, за підсумками 2010 року глобальні витрати на рекламу збільшаться на 4,9% до 443,102 млрд. доларів.