Українська правда

Управління справами Медведєва придбає український літак

15 листопада 2010, 10:33

Управління справами президента Росії придбає український літак Ан-158, який може сідати фактично на будь-які посадкові смуги.

Про це заявив керівник справами президента Росії Володимир Кожин в інтерв`ю газеті "Московский комсомолец", повідомляє агентство "УНІАН".

"Українські колеги почали виготовляти досить непоганий літак Ан-158. І ми уважно за цим процесом стежимо. Я сам бачив новий літак, був на ньому, вивчив його. Це близькомагістральне повітряне судно цікаве нам тим, що дуже невибагливе і може сідати фактично на будь-які посадкові смуги", - сказав Кожин.

Він зазначив, що в Росії сьогодні поки що на пальцях можна перелічити аеродроми, які відповідають міжнародному рівню. Більшість ще тільки має модернізуватися, і на це піде не один десяток років, додав він.

"А літати треба, і сідати треба. Отож, ведемо переговори, мабуть, купуватимемо цей літак", - повідомив Кожин.

Відповідаючи на запитання про те, що одеські вчені спеціально для російських чиновників розробили інформаційно-розважальні системи і в кожному президентському літаку буде по 20 моніторів, він сказав: "Одесити можуть говорити що завгодно, адже вони живуть у місті гумору і жартів. Але якщо серйозно, вони розробляють системи не для нас".

Кожин підкреслив, що "Ан" - це серійний літак, і українці пропонуватимуть його всьому світу.

"Нам ні до чого розваги на бортах, призначених для польотів керівництва країни. Але коли справа підійде до замовлення, під час обговорення контракту ми дивитиметься, що розробили одесити і треба нам це чи ні", - повідомив Кожин.

Ан-158 - регіональний реактивний літак нового покоління, призначений для перевезення до 99 пасажирів, створений на базі Ан-148.

Серед основних відмінностей Ан-158 від Ан-148: збільшена кількість пасажирських місць, подовжена на 2,5 м пасажирська кабіна, збільшений об`єм багажних полиць у пасажирській кабіні, удосконалена конструкція крила, на 9% зменшені витрата пального і на 12% - прямі експлуатаційні витрати.

авіабудування Росія