"МТС" не вдалося купити "Волю"
Телекомунікаційна компанія "МТС-Україна" не має наміру купувати кабельного оператора "Воля".
Про це пише газета "Дело" із посиланням на джерело на ринку.
Купівля "Волі" могла б стати основою для розвитку бізнесу фіксованого Інтернету мобільного оператора і адекватною відповіддю своєму основному конкурентові - "Київстару", який знаходиться в процесі злиття з оператором дротяного Інтернету "Голден Телеком", зазначає видання.
Про те, що "МТС-Україна" вивчала ринок широкосмугового доступу, і, зокрема, розглядала можливість придбання "Волі", повідомив директор з маркетингу "МТС-Україна" Василь Лацанич.
Утім, джерело видання на телекомунікаційному ринку повідомило, що компанія не прийняла рішення про покупку.
За його словами, пояснюється це двома факторами. Перший - технологія, а другий - ціна.
"Воля", яка займає другу позицію на українському ринку широкосмугового доступу в Інтернет з 400 тис. абонентів, працює за технологією DOCSIS (кабельний Інтернет), і досить проблематично інтегрувати її в систему мобільного зв'язку.
Що стосується цінового фактора, то, ймовірно, власники "Волі" хотіли отримати за компанію занадто багато.
За даними видання, у "Волі" потенційну ціну свого продажу раніше оцінювали на рівні 400-500 млн. доларів. Очевидно, що цю ціну мобільний оператор порахував завищеною.
Водночас, в "МТС" говорять, що компанії не вели офіційних переговорів із питання продажу.
Як повідомлялося, у 2009 році "МТС-Україна" неодноразово заявляла про свої плани виходу в сегмент фіксованого широкосмугового доступу до Інтернету для масового абонента.
Утім, жодних конкретних дій у цьому напрямку "МТС" так і не зробила.