"Мотор-Січ" намагається відсудити право на двигун
Господарський суд Києва почав розгляд позову моторобудівної компанії "Мотор Січ" до АНТК ім. Антонова.
Позивач намагається відстояти право на постачання двигунів для регіонального вітчизняного літака Ан-148, пише газета "Дело".
Видання нагадує, що на постачання двигунів для Ан-148 претендує російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК), яка нещодавно створила спільне підприємство PowerJet з французькою Snecma.
СП розробило двигун SAM-146, який перш за все призначений для прямого конкурента українського літака - Sukhoi Superjet.
Тим не менш, нещодавно російська сторона виступила з ініціативою, укомплектовувати Ан-148 російськими двигунами.
Зі свого боку представники "Мотор Січі" відзначають, що у "Антонова" є зобов'язання перед компанією.
Зокрема авіабудівний концерн зобов'язався на перші 50 літаків Ан-148 встановити двигуни українського виробництва.
"І це право сьогодні ми намагаємося відстояти", - пояснив виданню голова ради директорів "Мотор Січі" В'ячеслав Богуслаєв.
Ан-148 - регіональний реактивний пасажирський літак нового покоління, призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2-4,4 тис. км.
Літак оснащений двигуном Д-436-148 розробки ДП "Івченко-Прогрес", який випускається на "Мотор Січі".