"Луганськтепловозу" не дістанеться технологій
АМКУ дав добро на покупку компанією Alstom блок-пакета російського "Трансмашхолдингу".
Після цього співвласником українського "Луганськтепловозу" фактично стане виробник техніки світового рівня, пише видання "Экономические известия".
Однак навряд чи це призведе до стрибка розвитку технологій на ЛТ, який поки залишиться лише постачальником тепловозів.
Нагадаэмо, що у березні 2009 року Alstom і ТМХ підписали угоду про стратегічне партнерство, а в березні 2010 року - договір купівлі-продажу 25% +1 акції в єдиному акціонера ТМХ - компанії The Breakers Investments BV.
Договір поки не набув чинності. Передбачається, що операція буде оформлена до вересня, а повна оплата відбудеться лише в 2012 році.
Незважаючи на це, технічне співробітництво між російським і французьким підприємствами вже набирає обертів.
Окрім цього, видання пише, що співпраця між ТМХ і ЛТ яскраво ілюструється "виходом" українського заводу на ринок електровозів.
Створити власну розробку луганському підприємству досі не вдалося на відміну від ТМХ: до його складу входить Новочеркаський електровозобудівний завод, який є основним постачальником електровозів для ринку СНД.
ЛТ включив ці електровози у свою лінійку, однак це лише збірка розроблених в Новочеркаському заводі.
"Луганськтепловоз" забезпечує лише великі деталі - кузов, візок, створюючи при цьому, мінімальну додаткову вартість.