Мінтрансзв'язку вкладатиме "серйозні ресурси" в розвиток Придністров'я
Україна готова до будь-якої форми співпраці з Румунією щодо розвитку судноплавства в дельті Дунаю.
На цьому наголосив міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко під час зустрічі із послом Румунії Траяном Хрістею, повідомляє прес-служба Мінтрансзв'язку.
"Я упевнений, що, як для України, так і для Румунії розвиток судноплавства на Дунаї є надважливим завданням, оскілки від ефективного використання Дунаю як транспортної артерії Європи залежатиме не тільки майбутнє придунайського регіону, але й транспортна політика цілої Європи", - підкреслив Єфименко.
"Ми вкладатимемо серйозні ресурси в розвиток Придністров'я: для нас ГСХ "Дунай-Чорне море" - пріоритет №1", - сказав він.
Міністр наголосив на соціальній та економічній важливості ГСХ "Дунай-Чорне море" з точки зору розвитку всього Придунайського регіону.
"Варіантів, що ми не будемо розвивати ГСХ, немає. Адже ідеться про високу зайнятість людей - в портах Ізміїл, Рені та УДП працює до 10 тис. людей. По-друге, цим самим ми забезпечимо безпечні умови проживання в регіоні, зокрема, в зоні Вилкова", - сказав він.
За словами Єфименка, серед цінностей Європейського союзу - вільна конкуренція, вільний доступ до ринків транспортних послуг та забезпечення всіх необхідних заходів для запобігання нанесення серйозної шкоди навколишньому середовищу.
"Тому ми б хотіли бути партнерами з румунською стороною, адже регіон дельти Дунаю може розвиватись лише за умов існування конкурентного середовища", - сказав він.
"Окрім того, безпрецедентна повінь, яка нещодавно спричинила серйозні пошкодження в пониззях Дунаю, на думку багатьох експертів, доводить необхідність проводити додаткові днопоглиблювальні роботи на русловій та баровій частині ГСХ", - додав міністр.
Міністр також запевнив посла в тому, що Мінтрансзв'язку визнає всі міжнародні зобов'язання, взяті на себе у зв'язку з реалізацією цього проекту, та докладатиме і в майбутньому достатніх зусиль, щоб розвиток ГСХ приносив користь не лише Україні, але й всьому європейському суспільству.
Зокрема, Україна нарівні з більшістю країн придунайського регіону, які є членами Дунайської комісії, виступає за поглиблення співробітництва в галузі судноплавства на внутрішніх водних шляхах та лібералізацію ринків транспортних послуг шляхом оновлення правового режиму навігації на Дунаї.
У зв'язку з цим міністр звернувся до росла Румунії з проханням надати роз'яснення позиції Румунії щодо Конвенції про режим судноплавства на Дунаї (Бєлградська конвенція), оскільки Румунія залишається єдиною країною в цьому процесі, не готовою до її підписання.