Міністр розповів, що заважає розвитку портів
Відсутність належного легального регулювання стримує потік інвестицій в портову галузь України.
Про це заявив міністр транспорту України Костянтин Єфименко в інтерв'ю тижневику "Дзеркало тижня".
"Сьогодні основне, що стримує прилив інвестицій у цій галузі, - це відсутність закону про морські порти. Позиція міністерства така: акваторія порту, причальна лінія, судноплавний канал, а також усе устаткування, пов'язане з морською навігацією, має перебувати у державній власності. Таке розуміння у міністерства є, але нормативний документ відсутній", - констатував міністр.
При цьому він підкреслив, що нині розвиток українських портів відбувається хаотично.
"Правил гри не установлено, і багато портів розвиваються не у рамках якогось генплану, а досить хаотично. Таким чином, першочергове завдання у поточному році - ухвалення цього закону (про морські порти) ", - запевняє Єфименко.
Він зазначив, що Мінтранс схвально ставиться до інвестицій у портову галузь, але тільки з боку компаній, які володіють достатніми оборотними коштами, що в змозі забезпечити у портах значний вантажообіг.
"Ми - за залучення інвестицій, але на чесних, зрозумілих і прозорих умовах. Я проти того, що компанія, яка має стіл і вхід в певні кабінети, захоплює причали, а потім на оборотах від цього здійснює реконструкцію цих же причалів. Я категорично проти. Ми - за залучення професійних компаній з достатніми оборотними коштами, які, - це головне - мають доступ до потужного потоку вантажів. Такі інвестиції ми підтримуємо", - наголосив міністр.