Колектори відмовляються шукати боржників у "Однокласниках"
Колектори відмовляються використовувати соціальні мережі для пошуку недобросовісних позичальників.
Раніше популярні в Україні соціальні мережі, "Однокласники" і "Вконтакте", вважалися багатообіцяючим джерелом інформації для представників колекторських компаній.
Проте, сьогодні використання соціальних мереж для пошуку інформації про боржників вже у минулому, вважає комерційний директор компанії eCall (колекторське агентство Verdict) Марія Тугай.
"Агентство Verdict на сьогоднішній день ці ресурси у своїй роботі не використовує. За нашими даними, цього не роблять і інші компанії, які працюють на українському ринку колекшену", - стверджує комерційний директор eCall.
У департаменті збору боргів агентства Verdict додають, що використання соціальних мереж як джерело контактної інформації не є доцільним.
"Основний масив прострочених кредитів припадає на позичальників у віці 25-35 років. Ці люди не надто зацікавлені у спілкуванні в мережі vkontakte.ru, оскільки її цільова аудиторія набагато молодша. Інша справа "Однокласники", тут можна зустріти багатьох позичальників, пошуком яких ми займаємося", - пояснює заступник керівника департаменту збору боргів колекторського агентства Verdict Дмитро Терлецький.
Втім, за його словами, особисті контакти там не відображаються, тому в аналізі профайлів немає сенсу.
"До того ж, у соціальних мережах, як і в Інтернеті в цілому, часто використовується "нік" замість імен, що робить пошук людей практично неможливим", - пояснює експерт.
За даними агентства Verdict, ефективність подібного пошуку в окремих сегментах боржників становить не більше 2-3%, а на якісну обробку одного такого клієнта потрібно близько 15 хвилин робочого часу.
"Оскільки результати не виправдовують затрачені зусилля, ми вважаємо за краще використовувати інші, більш ефективні, методи серфінгу в Інтернеті", - резюмує Тугай.