Українська правда

Колектори відмовляються шукати боржників у "Однокласниках"

4 травня 2010, 12:56

Колектори відмовляються використовувати соціальні мережі для пошуку недобросовісних позичальників.

Раніше популярні в Україні соціальні мережі, "Однокласники" і "Вконтакте", вважалися багатообіцяючим джерелом інформації для представників колекторських компаній.

Проте, сьогодні використання соціальних мереж для пошуку інформації про боржників вже у минулому, вважає комерційний директор компанії eCall (колекторське агентство Verdict) Марія Тугай.

"Агентство Verdict на сьогоднішній день ці ресурси у своїй роботі не використовує. За нашими даними, цього не роблять і інші компанії, які працюють на українському ринку колекшену", - стверджує комерційний директор eCall.

У департаменті збору боргів агентства Verdict додають, що використання соціальних мереж як джерело контактної інформації не є доцільним.

"Основний масив прострочених кредитів припадає на позичальників у віці 25-35 років. Ці люди не надто зацікавлені у спілкуванні в мережі vkontakte.ru, оскільки її цільова аудиторія набагато молодша. Інша справа "Однокласники", тут можна зустріти багатьох позичальників, пошуком яких ми займаємося", - пояснює заступник керівника департаменту збору боргів колекторського агентства Verdict Дмитро Терлецький.

Втім, за його словами, особисті контакти там не відображаються, тому в аналізі профайлів немає сенсу.

"До того ж, у соціальних мережах, як і в Інтернеті в цілому, часто використовується "нік" замість імен, що робить пошук людей практично неможливим", - пояснює експерт.

За даними агентства Verdict, ефективність подібного пошуку в окремих сегментах боржників становить не більше 2-3%, а на якісну обробку одного такого клієнта потрібно близько 15 хвилин робочого часу.

"Оскільки результати не виправдовують затрачені зусилля, ми вважаємо за краще використовувати інші, більш ефективні, методи серфінгу в Інтернеті", - резюмує Тугай.