Visa вводить нові правила для інтернет-покупок
Платіжна система Visa водить нові правила для здійснення покупок через інтернет.
Згідно з новими правилами, вводити карткові дані потрібно буде кожного разу при здійсненні чергової транзакції, пише газета "Дело".
Це нововведення розроблене із метою захисту покупців від недобросовісних продавців, і системи продажів, іменованої cross-sales, коли дані покупця передаються продавцем третій стороні, яка намагається "розкрутити" покупця на ще одну покупку, часто використовуючи нечесні способи.
Раніше типова ситуація з "перехресними продажами" виглядала приблизно так: покупець здійснив покупку в інтернет-магазині, ввівши свої карткові дані.
В цей же час магазин пересилав їх іншому магазинові. Останній пропонував покупцеві зробити покупку з великою знижкою, або взагалі отримати подарунок, при чому робилося це нібито від імені першого магазину, в подяку за зроблену покупку.
Довірливий покупець погоджувався, не ознайомившись з усіма умовами "акції", які майже завжди передбачають приховані платежі (внесок за реєстрацію, комісійні, пожертвування і т.д).
У результаті покупець здійснював дві покупки за один раз і мав додаткові витрати, на які спочатку не розраховував.
Тепер Visa ввела систему захисту, яка передбачає введення карткових даних кожен раз при здійсненні транзакції. Таким чином, покупець завжди може визначити, що, у кого й за скільки він купує.
Крім того, вже діє заборона Visa на передачу карткових даних покупця третім особам.
За даними американської Комісії з торгівлі, в результаті передачі даних третім особам і здійснених таким чином покупок, покупці втратили 1,4 млрд. доларів.