Українська правда

"Євраз" будує залізницю в обхід "Привату"

22 квітня 2010, 09:27

"Євраз Груп" прийняла рішення про будівництво власної залізничної гілки, яка буде з'єднувати приналежний їй ГЗК "Суха Балка" з полотном "Укрзалізниці" в обхід Криворізбкого залізорудного комбінату.

Про це заявив віце-президент зі зв'язків з громадськістю російського холдингу Олексій Агуреев, пише газета "Дело".

"Вся дозвільна документація на роботи, які проводяться зараз, у нас є. І ми не бачимо проблем отримати дозволи на всі роботи, які ще чекають", - запевнив Агуреев.

Тим не менше у "Євраз Груп" поки що не готові говорити про терміни реалізації проекту і обсяги необхідних інвестицій.

Як повідомлялося, у середу представники керованого "Приватом" Криворізького залізорудного комбінату заявили, що ГЗК "Суха Балка", який входить до "Євраз Груп", почав демонтаж залізничних шляхів.

Зокрема демонтується ділянка полотна, яка розташована на території ГЗК Абрамовича, але належить підприємству Коломойського.

Конфлікт між підприємствами "Євраз Груп" і "Приватом" став публічним в кінці 2009 року.

Тоді Олексій Агуреев заявив, що КЗРК заблокував залізничні під'їзди до "Сухій Балці", внаслідок чого ГЗК втратив можливість вивозити вироблене сировину зі своєї території.

Наслідком транспортної блокади стало призупинення виробництва на українському активі Абрамовича.

1 березня 2010 року представники "Євраз Груп" повідомили про те, що "Суха Балка" припиняє видобуток залізної руди. У відпустки за свій рахунок було відправлено 1,3 тис. співробітників, що працюють на ГЗК.

На КЗРК проблеми з відвантаженням руди з "Сухої Балки" пояснювали несправністю залізничних під'їздів до ГЗК.

На сьогодні КЗРК і "Суха Балка" є вимушеними партнерами, тому що перебувають на одному виробничому майданчику і колись були одним підприємством, яке мало назву "Кривбасруда".

До 2007 року як КЗРК, так і "Суху Балку" контролювала група "Приват".

Згодом Ігор Коломойський продав "Євразу" низку своїх українських металургійних активів, серед яких була і "Суха Балка". Але всі під'їзні шляхи до підприємства так і залишилися у власності Криворізького залізорудного комбінату.

Спочатку проблема відсутності власних залізничних роз'їздів "Сухої Балки" регулювалася угодою між підприємствами про їх спільне використання.

Однак наприкінці 2009 року, як стверджують представники "Євраза", КЗРК перестав виконувати умови договору.

Приват