Мінсім'ї до 30 квітня перевірить рекламу алкоголю й тютюну

Вівторок, 30 березня 2010, 17:33

Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту ініціює проведення моніторингу зовнішньої реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Про це йдеться в повідомленні, отриманому від прес-служби відомства.

Така вказівка міститься в листі за підписом керівника відомства Равіля Сафіулліна до Ради міністрів Криму, обласних  та міських державних адміністрацій.

"Міністерство занепокоєне зростанням хвороб, пов'язаних зі споживанням молоддю алкоголю і курінням, наголошує на посиленні цілісної регіональної політики, спрямованої на пропаганду здорового і безпечного життя", - зазначає Сафіуллін.  

"Реклама, яка пропагує вживання алкогольних напоїв і тютюнових виробів, формує позитивне ставлення молоді  до вживання таких виробів, що є неприпустимим", - йдеться  далі у листі.

Листом  даються відповідні доручення підрозділам у справах сім'ї, молоді та спорту та центрам соціальних служб повідомити міністерство про виявлені порушення законодавства про рекламу.

Інформація, як повідомляється, має бути надана до 30 квітня 2010 року.