"Югспецбуд" будуватиме метро у Харкові
ВАТ "Югспецбуд" 11 березня перемогло в організованому Фондом держмайна конкурсі з продажу 50% +1 акції ВАТ "Харківметробуд".
Про це пише газета "Комерсант-Україна" із посиланням на прес-службу ФДМ.
У конкурсі брали участь також київські компанії "Тал-інвест" і "Тект-трейд".
Стартова ціна держпакету акцій склала 3 млн. гривень.
Вищу початкову ціну - 3,02 млн. гривень - запропонував переможець. Решта учасників від подальшої боротьби відмовилися.
Голова наглядової ради групи компаній "Тект" Вадим Гриб сказав виданню, що причини відмови від торгів йому невідомі, оскільки він лише сьогодні повернувся в країну. Отримати коментарі "Тал-інвест" не вдалося.
До 2009 року "Харківметробуд" був генпідрядником будівництва станцій метро на Олексіївській лінії.
Але у квітні 2009 року "Харківський метрополітен" розірвав договір з цією компанією. Після цього було розпочато процедуру банкрутства "Харківметробуду". З листопада 2009 року йде санація компанії.
У червні 2009 року новим генпідрядником будівництва став "Югспецбуд", основним власником якого, за інформацією учасників ринку, є Олександр Кагановський, зять покійного впливового члена Партії регіонів Євгена Кушнарьова.
До проведення тендеру 50% акцій ВАТ "Харківметробуд" належали державі і управлялися Фондом держмайна, 15,04% - британській компанії Tudorabbey Aviation і 22,28% - групі компаній Arca Сapital.
2010 року на будівництво метро в Харкові з міського бюджету виділено 30 млн. гривень. Аналогічна сума була виділена і 2009 року. Обсяг державних субвенцій на ці цілі в 2009 році склав 75 млн. гривень.