Дії Nestle свідчать про перспективність українського харчопрому
Найбільший у світі виробник харчів і напоїв швейцарська фірма Nestlé SA придбала харківське ТОВ "Техноком", лідера українського ринку продуктів швидкого приготування і приправ, що випускаються під маркою "Мівіна".
Українські експерти галузі схвально оцінюють таку угоду.
Керівник аналітичного відділу консалтингового агентства "ААА" Марія Колесник вважає, що говорити про мінуси для українського харчопрому від приходу іноземного капіталу не доречно.
"Податки все одно збираються до єдиного державного бюджету, не залежно від форми власності підприємства й інвесторів", - вважає вона.
На її думку, подібні угоди свідчать про те, що наш ринок є цікавим для світових гравців і як наслідок - що він має гарну перспективу.
"Україна є потужним гравцем на ринку харчової промисловості, вона себе самостійно забезпечує і є експортером. На відміну, наприклад, від Росії, яка загалом імпортно орієнтована у цій царині", - розповіла Колесник.