Microsoft отримала дозвіл для придбання Yahoo
Європейські та американські регулюючі органи схвалили плани компанії Microsoft щодо купівлі пошуківця Yahoo і його підрозділу, що займається інтеграцією реклами в результати пошуку.
Європейська комісія в своєму рішенні відзначила, що реалізація цих планів "не стане серйозною перешкодою на шляху ефективної конкуренції", передає BBC.
У поясненні до свого рішення Єврокомісія вказує: якщо скласти показники Microsoft і Yahoo, то на них у сукупності припадає менше 10% нинішнього пошукового ринку Євросоюзу, тоді як Google контролює 90%.
Виконавчий орган ЄС посилається на результати проведеного ним розслідування, відповідно до яких, операція лише "зміцнить конкуренцію в сфері інтернет-пошуку і пошукової реклами, оскільки дозволить Microsoft стати більш серйозним конкурентом Google".
Відповідно до угоди між Microsoft і Yahoo, яка поширюється на найближчі 10 років, пошуковим движком порталу Yahoo стане Bing, для якого Yahoo надасть своїх досвідчених рекламних комівояжерів.
Microsoft буде залишати у себе 12% доходів, які таким чином будуть збирати сайти Yahoo протягом перших 5 років дії угоди, а інші 88% підуть в активи Yahoo.
Обидві компанії заявляють, що мають намір приступити до реалізації задуманого вже в найближчі дні. Зокрема, вони почнуть роботу з рекламодавцями з тим, щоб перехід став максимально ефективним і простим.
Як відомо, у 2008 році Microsoft хотіла придбати всю Yahoo за 47,5 млрд. доларів, проте ця пропозиція була відхилена.
Про підготовлюване партнерство Microsoft і Yahoo вперше оголосили у липні 2009 року.