Шоколадна індустрія Швейцарії "просіла" під натиском кризи
2009 рік став важким для шоколадної промисловості Швейцарії: уперше за 6 років швейцарські виробники шоколаду повинні були змиритися зі спадом продажів як у натуральному, так і у вартісному вираженні.
Скорочення продажів було зафіксоване як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ" із посиланням на Об'єднання швейцарських виробників шоколаду.
Продажі 18 швейцарських компаній-виробників шоколаду в 2009 році вперше за останні 6 років знизилися.
У порівнянні з даними за 2008 рік, обсяги продажу у галузі впали на 5,9% до 174,1 тис. тонн, у вартісному виразі - на 6,4% до 1,702 млн. франків.
Те, що зниження продажів у вартісному вираженні трохи перевищує продажі в натуральному вираженні означає превалювання попиту на більш дешеву продукцію, відзначають в Об'єднанні.
60,7% виробленого в 2009 році швейцарського шоколаду було реалізовано за кордоном (проти 60,3% у 2008 році).
Зниження споживчої активності у Швейцарії 2009 року негативно позначилося на попиті на шоколадні вироби.
Зниженню попиту сприяли тепла весна, а також мінливе, але в цілому більш спекотне, ніж зазвичай літо. Також на зниження продажів вплинуло скорочення кількості туристів.
Шоколадна промисловість Швейцарії не змогла збільшити обсяги експортних поставок у 2009 році внаслідок зниження споживчого попиту і посилення франка, відзначають в Об'єднанні.
Так, продажі за кордон склали 105,734 тис. тонн, що на 5,2% менше показників 2008 року. Товарообіг знизився на 9,9% і склав 832 млн. франків.