Nike став найдорожчим спортивним брендом у світі
Американський журнал Forbes склав рейтинг найбільш дорогих спортивних брендів, який складається з чотирьох рейтингів у різних категоріях.
Журнал окремо оцінював спортсменів, команди, заходи, а також компанії, які працюють в спортивній сфері, пише газета "Дело".
Найдорожчим спортсменом стала зірка гольфу Тайгер Вудс. Вартість його імені Forbes оцінив у 82 млн. доларів.
2009 року спортсмен завдяки участі в рекламних кампаніях заробив 105 млн. доларів. Ім'я Тайгера Вудса оцінюється в рази більше, ніж імена інших спортсменів.
У трійці кращих спортсменів також значаться британський футболіст Девід Бекхем і тенісист Роджер Федерер.
Найнайдорожчою компанією стала Nike. Вартість її бренда - 10,7 млрд. доларів.
Це єдиний у світі виробник спортивних товарів, якому за останні два роки вдалося збільшити вартість свого імені.
На другому місці американський спортивний канал ESPN. Вартість його бренду фахівці Forbes оцінили в 10,5 млрд. доларів. У цього кабельного каналу найбільша аудиторія в США.
Найдорожчою спортивною подією в світі, на думку Forbes, є гра за звання чемпіона Національної футбольної ліги США Super Bowl. Цей бренд американський журнал оцінив в 420 млн. доларів.
У списку надорожчих спортивних команд перший рядок зайняв футбольний клуб - британська команда "Манчестер Юнайтед". Вартість бренду - 270 млн. доларів.
В Україні ж, на думку футбольного аналітика і коментатора Олександр Гливинський, представляє цінність лише бренд "брати Клички" і футбол.
"Увага до інших видів спорту вкрай низьке. Багато спортсменів, які досягли високих результатів у спорті, стали переможцями і призерами Олімпіад, широкому загалу не відомі", - вважає він.