Банкіри пригрозили скороченням реклами у ЗМІ
Асоціація "Український кредитно-банківський союз" (УКБС) буде радити своїм членам скоротити розміщення реклами в засобах масової інформації, які публікують інформацію про шахрайські схемах ухилення від виконання зобов'язань по банківських угодах.
Про це ідеться у повідомленні прес-служби УКБС.
"Експерти УКБС змушені вдатися до певних обмежень. А саме - будуть радити банкам змінювати медіаполітіку і утримуватися від публікації рекламних продуктів у тих ЗМІ, які розхитують принципи моральності суспільства", - вказується у повідомленні.
За даними УКБС, попит на інформацію про методи ухилення від виконання зобов'язань перед банками росте і це є однією з причин погіршення кредитного портфеля фінустанов і збільшення їх збитків.
У повідомленні зазначається, що щомісячний моніторинг ЗМІ свідчить про те, що в лютому 2009 року запит в системі Google "як обдурити банки" видавав 906 результатів, а в листопаді - майже 37 тисяч.
"Позичальнику надається "ведмежа послуга", тому що жодні схеми не зможуть обійти закон, і платити все одно доведеться. Але цього разу вже набагато більшу суму", - наголошують в УКБС.
УКБС нагадує, що частка проблемних кредитів у сукупному обсязі кредитного портфеля банківської системи вже досягла 8,1%, а сукупні збитки до листопада склали 24 млрд. гривень.